Vanliga frågor

Nedan hittar du våra vanligaste frågor och svar. Om du inte kan hitta svaret på din fråga, tveka inte att kontakta oss genom att maila till info@eastongolf.se eller ringa till 040 - 94 75 00.

Om Easton Golf

  • Vilka är Easton Golf?

    Easton Golf började sälja golfresor 1993 och de första resorna gick österut, till dåvarande Tjeckoslovakien. Därav kommer namnet Easton Golf. Idag är vi en av de allra största aktörerna inom golfresor i hela Norden och vi skickar årligen flera tusen svingtörstande nordbor till varmare breddgrader. Läs gärna mer om oss här.

Bokning & Betalning

  • Hur gör jag för att betala med kort?

    Du kan välja att betala med kort på tre olika sätt:
    1. Betala med kort online vid bokningstillfället
    När du är klar med din bokning kan du direkt i det sista bokningssteget välja att betala din resa.

    2. Betala med kort via vår hemsida vid ett senare tillfälle
    Vill du betala din resa online via vår hemsida klickar du här för att komma till "Mina bokningar". Observera att du måste ange ditt bokningsnummer eller e-postadress samt det lösenord som du fick skickat till dig vid bokningstillfället. Det finns möjlighet att dela upp din betalning genom att klicka på "annat belopp" vid betalningstillfället.

    3. Betala med kort över telefon
    Vi hanterar av säkerhetsskäl inte kortuppgifter över telefon men om du vill ha hjälp med din kortbetalning så är du välkommen att ringa oss på 040-94 75 00. 

  • Hur gör jag för att betala med giro?

    Du kan betala till vårt vårt bankgiro 5884-1826. Uppge alltid det OCR- nummer som du hittar på ditt resebevis. Du kan också betala till vårt plusgiro 921 29 93-1. Observera att det kan ta upp till tre bankdagar innan betalningen syns på din bokning.

Försäkringar & villkor

  • Är jag försäkrad när jag reser inom EU?

    Sverige har sjukvårdsavtal med länder inom EU så det är viktigt att du tar med ditt kort från försäkringskassan. Du kan enkelt beställa hem ett nytt kort via försäkringskassans hemsida. Tänk på att det skickas hem till din folkbokföringsadress samt att det kan ta upp till 10 arbetsdagar efter beställningen är genomförd.
    Vill du komplettera din försäkring, rekommenderar vi ERV reseförsäkringar som ger dig ett bra skydd för en relativt liten kostnad.
    Telefon: 0770-456900, www.erv.se

  • Är jag försäkrad när jag reser utanför EU?

    Sverige har inget sjukvårdsavtal med länder utanför EU så reseförsäkring är extra viktigt. Skyddet du har genom hemförsäkringen kanske behöver kompletteras. ERV reseförsäkringar som ger dig ett bra skydd för en relativt liten kostnad. Telefon: 0770-456 900, www.erv.se

Hälsa, pass & visum

  • Måste jag ha pass med mig på resan?

    Vi rekommenderar att ditt pass är giltigt 6 månader efter hemresan. Passet får inte vara skadat eller reparerat. Notera att det är den enskilde resenärens eget ansvar att hålla sig à jour gällande regler för respektive inreseland. Vid frågor gällande giltighetstid på ditt pass hänvisar vi till destinationslandets ambassad. Easton Golf ansvarar ej för följderna om resenär ej har giltigt pass eller visum.

  • Bör jag vaccinera mig inför min resa?

    Du bör ha tillräckligt grundskydd för polio, difteri och stelkramp. Kontakta din vårdcentral eller vaccinationscentral, eller se www.vaccination.nu

  • Vad är den lokala turistskatten?

    Vissa resmål har börjat införa lokal turistskatt som varje resenär måste betala direkt till hotellet vid utcheckning. Detta är inga avgifter som Easton Golf kan påverka eller betala i förväg.

Inreseregler - Covid-19

  • Inreseregler Grekland

    Från och med 1 maj 2022 har kravet på vaccinationsbevis, tillfrisknandebevis eller bevis på negativt covid-test vid inresa lyfts för resenärer till Grekland.

    Grekiska myndigheter kan tillämpa slumpmässigt antigen- eller PCR-test vid inresa. Resenärer som vägrar provtagning vid inresa riskerar att inte bli insläppta i landet. Vid positivt testresultat gäller karantän under minst fem dagar på den adress som uppges vid ankomst till landet eller annat boende anvisat av grekiska myndigheter.

    Mer information hittar du på Sweden Abroad.

  • Inreseregler Italien

    Den 1 juni 2022 hävde italienska myndigheter kravet på att, vid inresa i Italien från annat land, kunna uppvisa ett giltigt europeiskt covid-certifikat (Green Pass/covid-bevis) eller annan likvärdig certifiering.

    Mer information hittar du på Sweden Abroad.

  • Inreseregler Portugal

    Det finns numera inga restriktioner vid inresa till Portugal.

    Mer information hittar du på Sweden Abroad.

  • Inreseregler Spanien

    Den 2 juni lyfte Spanien kravet för resenärer från EU samt Schengenländer att visa EU:s digitala Covidintyg eller EU- likvärdig Covid-19 vaccination/ negativt intyg på aktiv infektion/ tillfrisknandeintyg. Passagerare som anländer till Spanien fr o m den 2 juni behöver varken fylla i hälsoformuläret eller visa upp ett COVID-19-vaccinationsintyg.

    Mer information hittar du på Sweden Abroad.

  • Inreseregler Spanien via Portugal

    Det finns numera inga restriktioner vid inresa till Portugal och inte heller om du reser in i Spanien från Portugal.

    Mer information hittar du på Sweden Abroad.

  • Inreseregler Turkiet och Norra Cypern

    Sedan den 1 juni 2022 är kravet om uppvisande av negativt PCR-test, vaccinationsintyg eller ett antigentest upphävt.

    Turkiet har lättat på flertalet åtgärder som tidigare införts med anledning av smittspridningen i landet. HES-kod och ifyllande inreseformulär erfordras ej längre för Turkiet, men dock för Norra Cypern (klicka här för formulär).

    Mer information hittar du på Sweden Abroad.

Flyginformation

  • Vad gäller som biljett för min resa?

    Din biljett för resan är ditt resebevis samt flygbiljett tillsammans med giltigt pass. Du kan när som helst logga in på din bokning via vår hemsida och beställa ett nytt resebevis. Observera att det är tiden på flygbiljetten som gäller, om tiden skiljer på flygbiljetten och ditt tidigare resebevis från oss.

  • Vilket flygbolag reser jag med?

    Vid bokning av din resa framgår vilket flygbolag som används för din specifika avgång. Denna information finns även med på din flygbiljett. För vidare information om terminal hänvisar vi till respektive flygplats hemsida, vänligen se www.swedavia.se eller www.cph.dk om du reser från Kastrup. 

  • När skall jag vara på flygplatsen innan resan?

    På grund av rådande personalbrist kan det just nu bildas långa köer i säkerhetskontrollen på Arlanda och Kastrup. Det är därför viktigt att du infinner dig på flygplatsen i mycket god tid innan din resa för att undvika att missa flyget.

  • När öppnar incheckningen på flygplatsen?

    Incheckning öppnar vanligtvis 2 timmar före avgång. Vi rekommenderar att du är på flygplatsen i god tid, minst 90 minuter, före avgång.

  • Vad får mitt bagage väga?

    Aegean Airlines - Väska: 23kg + 8kg handbagage. Golfbag: 32kg
    Air France - Väska: 23kg + 12kg handbagage. Golfbag: 23kg genom "Flying Blue"
    Brussels Airlines - Väska: 23kg + 12kg handbagage. Golfbag: 15kg
    Corendeon - Väska: 20kg + 7kg handbagage. Golfbag: 15kg
    Freebird - Väska: 20kg + 6kg handbagage. Golfbag: 20kg
    KLM - Väska: 23kg + 12kg handbagage. Golfbag: 23kg genom "Flying Blue"
    Lufthansa - Väska: 23kg + 8kg handbagage. Golfbag 23kg, betalas på flygplatsen
    Norweigan - Väska: 23kg + 8kg handbagage. Golfbag: 23kg
    Nouvelair från Arlanda/Landvetter - Väska: 20kg + 5kg handbagage. Golfbag: 15kg
    Nouvelair från Köpenhamn - Väska: 27kg + 8kg handbagage. Golfbag: 15kg
    Pegasus - Väska: 20kg + 8kg handbagage. Golfbag: 15kg
    SAS - Väska: 23kg + 8kg handbagage. Golfbag: 23kg
    TAP - Väska: 23kg + 8kg handbagage. Golfbag: 23kg
    Turkish Airlines - Väska: 30kg + 8 kg handbagage. Golfbag: Fritt

  • Vad ska jag tänka på när jag reser med golfbag?

    Använd gärna bärbag då bagageutrymmet på planet är begränsat. Tänk på att golfbagsfodralet vanligtvis endast får innehålla en golfbag, ett par skor samt ett 3-pack bollar. Det vill säga att det är endast detta som du har rätt att få ersättning för av försäkringsbolaget vid förlorat/skadat bagage. Hör gärna efter med ditt försäkringsbolag om vad som gäller för just din resa. Innan du lämnar ankomsthallen bör du kontrollera ditt bagage så att allt är oskadat. Vid skada ska detta anmälas direkt, innan ni lämnar ankomsthallen.

  • Får jag ha vätskor eller krämer i handbagaget?

    Ja, men i handbagaget får det endast finnas vätskor, krämer, geléer och sprayer i behållare som rymmer max 100 ml (1 dl). Dessa skall placeras i en genomskinlig och återförslutningsbar enlitersplastpåse. En enliterspåse per passagerare.

  • Vad gäller om golfbag på mitt flyg?

    Golfbag vid flygning med Nouvelair
    På biljetten ska det framgå att golfbag är inkluderad samt förbetald.

    Golfbag vid flygning med TAP Portugal / Brussels Airlines
    Flyger ni med Tap Portugal eller Brussels Airlines ska det stå ”Golf equipment confirmed prepaid” bredvid flight service.

    Golfbag vid flygning med Air France/KLM
    Vid flygning med Air France/KLM måste golfbagsvouchers visas upp vid incheckningen. Dessa skapas online via medlemskap i ”Flying Blue” samt ”Flying Blue Golf”. Vänligen se dokument för detaljerade instruktioner om anmälningsprocessen och skapandet av golfbagsvouchers som du kan ladda ner här. /upload/pdf/FlyingBlue_20200123.pdf

  • Serveras det måltid och dryck på planet?

    Med anledning av Covid-19 ingår för tillfället inga måltider ombord. Munskydd är obligatoriskt både på flygplats och under flygning. Snacks och dryck kan köpas ombord med kort. Vi reserverar oss för eventuella ändringar då utbud och förhållningsregler kan ändras med kort varsel.  För mer information om de olika flygbolagen klicka här.

  • Vad gäller för tullregler inom EU?

    För resor till länder som är medlem i EU är det EUs tullbestämmelser som gäller. Inom EU så gäller följande regler vid köp av alkohol: du måste ha fyllt 20 år, du ska själv transportera (eller bära) alkoholen samt att alkoholen måste vara för ditt eller din familjs privata bruk. Enligt tullverkets bedömning utgår bland annat följande referens: du får ta med dig 10 liter spritdrycker, 90 liter vin, 20 liter starkvin samt 110 liter öl. För vissa läkemedel krävs uppvisande av läkarintyg.
    Vänligen gå in på www.tullverket.se om ni har fler frågor. Notera att det är den enskilde resenärens eget ansvar att hålla sig à jour gällande tullregler för respektive inreseland.

  • Vad gäller för tullregler utanför EU?

    Är du över 20 år får du;
    Till Sverige får du från icke EU-land föra in: 200 cigaretter, 1 liter starksprit (över 22 %) eller 2 liter starkvin (15-22 %), 2 liter vin (under 15 %), 64 liter starköl. Observera att allt mousserande vin räknas som starkvin oavsett alkoholhalt. För vissa läkemedel krävs uppvisande av läkarintyg. För mer information se www.tullverket.se. Notera att det är den enskilde resenärens eget ansvar att hålla sig à jour gällande tullregler för respektive inreseland.

  • Kan jag resa från andra flygplatsen än de ni erbjuder på hemsidan?

    På vissa destinationer har vi möjlighet att boka andra avreseorter än de som vanligtvis anges, hör med oss om alternativ.  Antingen via info@eastongolf.se eller på telefon 040-947500

  • Vad händer vid flygförseningar eller ändringar?

    Flygtidsändringar och eventuella förseningar kan Easton Golf inte påverka och det utgår ingen ersättning för eventuella utgifter på grund av detta. Tänk på att ha minst 2,5 timmar mellan flyg och vidareförbindelse som bör vara ombokningsbar. Vid flygtidsändringar/försening ges inte ersättning för kostnader som till exempel förlorad semesterdag, förlorad inkomst, missade anslutningar, utgifter för hotell, taxi med mera. En reseförsäkring kan i vissa fall täcka dessa utgifter. Vi rekommenderar att alltid ha ombokningsbar anslutningsbiljett samt att man kontrollerar sitt försäkringsskydd.

  • Mitt bagage skadades och/eller blev försenat, hur går jag tillväga?

    För att kunna få ersättning för skadat eller försenat bagage, golfbag eller liknande så behöver du anmäla det till bagageservice på flygplatsen som då fyller i en PIR-rapport. Var uppmärksam på att du i de flesta fall inte kan göra en PIR rapport efter du har lämnat flygplatsen. Se till att du får PIR rapporten i original, tillsammans med bagagetag (kvittot), då detta krävs som underlag vid eventuell ersättning enligt flygbolagets regler. Observera även att skadat bagage måste reklameras skriftligen inom sju dagar. 

    Eftersom reseförsäkringarnas ersättning för försenat eller skadat bagage oftast är bättre än den du får av flygbolaget rekommenderar vi alltid att du har en bra reseförsäkring.
    För information om reseförsäkringar, kontakta ditt försäkringsbolag.

Hyrbil

  • Vad innebär hyrbil?

    Att resa på Long Stay innebär att du under din vistelse disponerar en hyrbil. Du hämtar själv ut bilen på flygplatsen och kör på egen hand till din destination. Du får din hyrbilsvoucher och övrig information 10-14 dagar före avresa. Vi ber dig noggrant läsa igenom denna information samt vouchern.

  • Vem är hyrbilsagenten?

    Vi bokar våra hyrbilar via hyrbilsagenten Auto Europe som i sin tur samarbetar med alla stora hyrbilsföretag. Av din hyrbilsvoucher framgår det hos vilket hyrbilsföretag du ska hämta ut din bil. Utbudet av bilar varierar beroende på bokningstillfälle samt är olika på varje destination. Vid vissa tillfällen finns det bilar med mycket förmånliga villkor och vid andra tillfällen kan utbudet vara mindre. Vi kan inte garantera samma typ av bil eller likvärdiga villkor till samtliga kunder. Vad som gäller för just din hyrbil framgår av din voucher.

  • Vad innebär huvudförare?

    Huvudförare är den som står angiven som resenär 1 när du bokar resan hos oss. För att hämta ut hyrbilen krävs det att huvudföraren, förutom giltigt körkort och pass, även har ett giltigt internationellt kreditkort. Se vidare under punkten ”Giltigt kreditkort”.

  • Hur fungerar det med kreditkort och deposition?

    Bankkort eller andra liknande kort där inköpen dras omedelbart från ditt konto accepteras oftast inte (även om det skulle finnas en kredit på bankkontot.) Kreditkort och betalkort är kort där du får en månatlig faktura på dina inköp. D.v.s. köpen dras inte direkt från ditt bankkonto utan betalas i efterhand en gång per månad. Har du inget giltigt kreditkort eller betalkort kan du bli hindrad från att få ut hyrbilen. Kolla noga att du har rätt typ av kort! Glöm inte pinkoden.

    Observera att hyrbilsföretaget kommer att spärra en summa på ditt kreditkort under hela hyrbilsperioden som en deposition. Summan kan variera men ligger vanligtvis runt 10 000 kronor.

    Vissa bolag accepterar bankkort, men du kan då bli tvungen att betala en försäkring till den lokala uthyraren. Bankkort kallas också debit card.

  • Vad ingår i avtalet?

    Att hyra bil är alltid ett avtal mellan huvudföraren av bilen och det lokala hyrbilsföretaget. Easton Golf har ingen möjlighet att påverka de lokala reglerna eller ta ansvar för den hyrda bilen.

    Vad som ingår

    • Hyrbil typ Ford Fiesta, 5-dörrars, 2 personer per bil
    • Fria mil – d.v.s. ingen begränsning på körsträckan
    • Grundförsäkring

     

    Vad som tillkommer

    • Bränsle*
    • Lokala skatter
    • Eventuella serviceavgifter
    • Eventuella vägtullavgifter

    * Bränsle – Observera att hyrbilsbolagen tillämpar olika regler vad gäller bränslet vid återlämning av bilen. Vissa kräver att bilen lämnas med full tank och hos andra bolag skall bilen lämnas med tom tank. Vad som gäller i just ditt fall framgår av vouchern från Auto Europe.

    Tillval – ej obligatoriska

    • Självriskeliminering
    • Övriga försäkringar
    • Extra förare
    • Extrautrustning som exempelvis GPS eller vägtullstransponder

    OBS: Vi rekommenderar att du hyr en Vägstullstransponder för resor på Algarvekusten. Där finns det inte längre manuella Vägtullsstationer, vilket innebär att man annars måste hålla reda på sina tullavgifter samt uppsöka postkontor för att betala dessa.

  • Finns det några ålderskrav?

    Bilförare över 70 år får ofta en högre hyrbilskostnad, vilket gör att det kan tillkomma en extra avgift alternativt krav på att köpa en extra försäkring. Detta gäller även bilförare under 21 år. Sådana kostnader framgår i så fall på er hyrbilsvoucher. Observera att detta inte är något Easton Golf står för.

  • Hyrbil från Portugal till Spanien

    När du landar i Portugal, men ska bo i Spanien, kan det tillkomma kostnader för gränspassering. Exakta kostnader finns på din/a/ hyrbilsvoucher, spara dessa kvitton och skicka in dem till Easton Golf efter hemkomst så får du tillbaka dina utlägg. 

  • Lång hyresperiod

    Om du har en resa som varar i mer än 28 dagar kan depositionsavgiften vara högre. Detta gäller också om du har uppgraderat till en större bil. Vid längre hyresperiod kan du också eventuellt behöva byta hyrbil under din vistelse. I så fall kommer du att få 2 hyrbilsvouchers tillsammans med dina flygbiljetter. Vid uthämtning av bilen tillkommer en extra kostnad för envägshyra. Exakta kostnader för envägsavgifter finns på dina hyrbilsvouchers, spara dessa kvitton och skicka in dem till Easton Golf efter hemkomst så får du tillbaka dina utlägg.

  • Viktigt vid upphämtning

    Ska du landa efter klockan 22 på kvällen, och flyget redan innan ni påbörjat flygresan är försenat mer än 1 timme, ring Easton Golfs jourtelefon, så att vi kan förvarna hyrbilsbolaget. Vid tidigare ankomst håller de vanligtvis bilen åt er i 2 timmar efter upphämtningstid. Tänk på att du alltid kan ringa Auto Europe för att få hjälp vid upphämtning av bilen. Skulle det mot förmodan vara något ni ställer er frågande till när ni hämtar ut bilen, eller om hyrbilspersonalen hävdar att ni behöver köpa till ytterligare försäkringar, så kan Auto Europe ta diskussionen med den lokala uthyraren. Telefonnumret finns på din voucher i en ruta längst upp till vänster. Gratisnummer från Sverige är +46 10 888 66 52, oftast är det skandinavisktalande personal, men utanför kontorstid kan det vara engelsktalande. Befinner du dig i Spanien kan du ringa det nummer som står efter España. Befinner du dig i Portugal ringer du det som står efter Portugal. Vi vill tipsa om att kontrollera bilen noggrant och be personalen som lämnar ut bilen att notera samtliga skador innan man lämnar hallen. 

  • Skall jag köpa försäkring av uthyraren?

    Hyrbilsföretagens personal har ofta provision på att sälja extra försäkringar och kan ibland vara påstridiga. Vi rekommenderar att du kontrollerar dina privata försäkringar innan avresa. I vissa fall ingår någon typ av Självriskeliminering i ditt kreditkort eller hemförsäkring. Easton Golf ansvarar inte för eventuella köp eller tillägg som görs på plats. Det är därför mycket viktigt att du noga läser igenom hyrbilskontraktet för att undvika eventuella kostnader för något som du inte vill ha. Be om ett kontrakt på svenska eller engelska så att du försäkrar dig om att du förstått innehållet på kontraktet.

  • Efter avslutad hyra

    Eventuella reklamationer ska göras direkt till Auto Europes skandinaviska team här. Ni kan även ringa 010-888 66 52 på vardagar klockan 9–13.

Under resan

  • Transfer och utflykter

    Transfer
    Transfer från flygplatsen till hotellet ingår på våra veckoresor. Fordonet kan vara bil eller buss. Valet av fordon beror på hur många resenärer som skall följa med på transfern. Vår Eastonvärd alternativt chaufför tar emot er vid ankomsten med EASTON GOLF-skylt. Information om hur lång tid resan till hotellet tar hittar du på respektive hotellsida här på vår hemsida.

    Utflykter
    På vissa av våra destinationer kan du förboka specifika utflykter redan innan avresa. Vad som erbjuds på just din resa kan du läsa mer om under ditt resmåls informationssida. Våra Eastonvärdar kommer på plats att berätta mer om vad du inte får missa att uppleva på just ditt resmål. 

  • Boendet

    Boendet
    Oavsett om du valt att bo på något av våra hotell eller i lägenhet så är vi säkra på att du kommer få en fantastisk vistelse. Om du har några frågor eller funderingar under din vistelse ber vi dig att kontakta receptionen eller vår Eastonvärd.

    Måltider och dryck
    Vilka måltider som ingår i din resa är olika från resmål till resmål. För att se exakt vad som gälller för ditt boende ber vi dig att läsa på hotellsidan för ditt hotell här på vår webbplats.

    Vatten
    Generellt bör man undvika att dricka kranvatten.

    Valuta/Betalning/Kreditkort
    I tabellen nedan ser du vilka valutor som gäller för respektive land. De flesta av våra hotell accepterar kreditkort, men mer information om detta kan du läsa på respektive hotellsida.

    Land Valuta
    Italien Euro (EUR)
    Norra Cypern Turkisk Lira (TRY)
    Portugal Euro (EUR)
    Spanien Euro (EUR)
    Sydafrika Rand (ZAR)
    Tunisien Tunisisk Dinar (TND)
    Turkiet Turskisk Lira (TRY)


    Dricks
    Tumregeln är att man bör lämna dricks. Ett riktvärde är ca 10% av kostnaden för det du betalar för och ca motsvarande 3-5 Euro per vecka till städpersonalen.

  • Golfen

    Starttider
    Vi har förbokat starttider som ni får av Eastonvärden på plats. Generellt för de flesta av våra Long Stay destinationer är att en viss del av tiderna förbokas samt att man själv bokar en del av tiderna på plats. På veckoresor är samtliga tider förbokade.

    Tävlingar
    Tävlingar arrangeras och är frivilliga. Startavgiften för tävlingarna ingår inte i resans pris utan betalas på plats. Ta med ditt hcp-bevis då detta kan behöva visas upp innan spel. Nytt hcp-bevis går att skriva ut från www.golf.se

    Klädsel
    Vårdad klädsel gäller på banan. Piké med krage är ett måste och jeans är förbjudet. Golfskor med softspikes är krav. Spikskor eller liknande får inte användas.

    Golffaciliteter
    På våra resor ingår olika faciliteter och hjälpmedel. Se information om just din resa på respektive destinationssida. Mer information om vilka typ av golffaciliteter som erbjuds på just ditt resmål kan du läsa under respektive golfbana. Priserna utomlands kan variera från golfbana till golfbana. Ett riktpris på vagnhyra är ca 5 € per runda, Golfbil ca 25-40 € per runda. Om du vill hyra elvagn eller golfbil ber vi dig att kontakta oss på telefon 040-94 75 00 eller info@eastongolf.se.  Har ni på grund av sjukdom krav på golfbil ska den förbokas vid bokningen (läkarintyg ska medtagas på engelska på resan). 

    Golflicenser
    På vissa golfbanor tillkommer golflicens. Om det gäller din resa så hittar du denna information på ditt resebevis. Detta betalas direkt till golfklubben. Golflicens är ingen avgift som Easton Golf kan påverka eller betala i förväg.

    Underhåll eller stängda banor
    Ibland måste underhållsarbete göras på banorna för att standarden på golfbanan skall vara så hög som möjligt. Banornas kondition kan variera på grund av klimat och nederbörd och det är inget Easton Golf kan påverka. Om golfbanan tvingas stänga på grund av väderförhållande eller annan anledning utgår ingen ersättning.

  • Eastonvärdar

    Vår representant
    Vår Eastonvärd finns på plats hela säsongen om inget annat anges. Eastonvärden ordnar tävlingar, utflykter, gemensamma middagar mm (ingår inte i resans pris utan bokas och betalas på plats). Vår Eastonvärd gör alltid sitt yttersta för att ni ska få en så fantastisk semester som tänkas kan!

    Eastonbloggen
    Under veckan kommer vår Eastonvärd dokumentera stora och små händelser på vår populära Eastonblogg, blogg.eastongolf.se. Om du inte önskar bli omnämnd på bloggen ber vi dig vänligen att meddela Eastonvärden detta.

    Journummer
    Under resesäsongen så har vi alltid vårt journummer öppet utanför ordinarie kontorstider. Om ni akut behöver nå oss så är ni alltid välkomna att ringa på:
    +46 40 94 75 00. Därefter trycker ni siffan 1 för att kopplas vidare till jourtelefonen.